Revised Boundary Presentation/ Presentación de las Fronteras Revisadas

Boundary Updates 

At the October 27, 2014, Board of Education meeting Superintendent Nick Brown provided the Board of Education and community a revised boundary presentation based on the feedback given to the administrative team at the previous Board meeting on October 14, 2014.

Under the revised proposals existing families will be allowed to attend the same school. See the complete story here.

The Board of Education will review and discuss the new boundary concepts 2A and 3A again at the Board meeting at 7 p.m. November 10, 2014, in the district office, and review any changes made based on the discussion at the October 27 Board meeting.  Another item for discussion will be the issue of siblings at the elementary level.  The Board of Education is expected to make a final decision on school boundaries at a meeting in December.

 

En la junta que se llevo acabo el 27 de octubre 2014 del Consejo de Educación, el Superintendente Nick Brown proporciono al Consejo de Educación y a la comunidad una presentación de las fronteras revisadas basado en retroalimentación dada al equipo administrativo en la junta anterior del 14 de octubre de 2014.

 

Bajo las propuestas revisadas se les permitirá a las familias existentes asistir a la misma escuela. Vea la historia completa aquí.

 

El Consejo de Educación revisará y discutirá de nuevo las nuevas fronteras de las escuelas de conceptos 2A y 3A en la junta el 10 de noviembre 2014 a las 7pm, en la oficina del distrito, y se revisara los cambios realizados basado en la discusión del 27 de octubre. Otro tema de debate será el tema de los hermanos en el nivel elemental. Se espera que el Consejo de Educación tome una decisión final sobre las fronteras de las escuelas en la junta en diciembre.